2-0. לכאורה, למרות שאפילו בימים שהסדרות שוחקו חמישה משחקים, זו תוצאה די שגרתית כיאה ליתרון הביתיות. הקבוצה הביתית עושה את שלה ומנצחת את שני המשחקים. אז למה כמעט תמיד, ובמיוחד בפעם הזו, זה נראה גמור?
או. כאן ארצה להתעכב על נושא כאוב לי באופן אישי כאן באתר ובכלל. טוב, זה לא נושא כזה דרמטי, ולא כל כך משנה, אך כן: ההימורים.
מה בדיוק אצל בן האדם גורם לו להתאהב בהימור? כנראה התחושה המספקת כשההימור מתברר כמוצלח היא זו שמביאה אותנו לכתוב תגובה בהופס, לשחק פוקר עם חברים ולהגיע לבתי הקזינו.
אך האם אנחנו עומדים אחרי זה מאחורי ההימור שלנו? אם, במקרה, דווקא לא פגענו בהימור, האם אנחנו נותנים את התנצלותינו? בד"כ לא ממש.
אז אתחיל מלסגור חוב; גולדן סטייט – אני מתנצל! הימרתי על אוקלהומה כשאלה הובילו 1-3 ובכך זלזלתי בכם.
האם אמרתי שיש משהו פסול בלהמר? (אפילו אם לא מדברים על כסף). לא אמרתי את זה.
רק אומר שבאופן אישי הבנתי בפלייאוף הזה שאיני מאמין כל כך בהימורים – בעיקר בכאלה סופניים, שסוגרים עניין – בגלל הזלזול באחת הקבוצות. החיים יכולים להפתיע אותנו.
4:00 קליבלנד קאבלירס (0) – גולדן סטייט ווריורס (2)
שתי מובילות הקונפרנסים התייצבו בגמר, כצפוי לכאורה. כנראה שאלו לא שתי הקבוצות הטובות בליגה, אך זה דיון לפעם אחרת.
ציפינו למשחקים ענקיים וכרגע מה שקיבלנו הוא שני משחקים שלא התעלו לרמה גבוהה כל כך.
לטעמי מי שחסרים אלו הסופרסטארים בשני הצדדים כשקארי קולע בסדרה רק 14.5 נק' למשחק, כשתומפסון לא הרחק מאחוריו עם 13.5 בלבד. לגרין יש 22 עם 9 ריב' ו-6 אס' ראויים להערכה (אך חלק מהסטט' הושגה בגרבאג').
לברון בצד השני נותן 21, 10 ו-9 כשקיירי מוסיף 18, שניהם באחוזים חלשים.
מה עוד מפריע לנו בסדרה?
דווקא הלחם והחמאה של הקבוצות הללו בד"כ. שלשות, רבותיי, שלשות.
בעוד שגולדן סטייט עוד יחסית בסדר עם 12 שלשות ב-40%, בצד הקאבלירי – שדווקא עשו עבודה פשוט יוצאת מהכלל לאורך כל הפלייאוף – המצב גרוע בהרבה. 6 שלשות למשחק ב-27% עלובים בלבד. איפה ג'יי אר? איננו יודעים, כשהגארד הפרובלמטי קלע 8 נק' בלבד לאורך הסדרה. גם אירווינג מתקשה מאחורי הקשת עם שלשה אחת בלבד ב-14%.
הלילה הסדרה כמובן עוברת לקליבלנד. הקאבס, יש לציין, הם קבוצה ביתית מובהקת, כשבבית מאזנם עמד בעונה הרגילה על 8-33 (80% הצלחה) לאורך העונה ובחוץ הוא עמד על 17-24 (58%) בלבד. בפלייאוף הזה הם עוד לא הפסידו בביתם.
סוגייה מעניינת נוספת ששווה לעקוב אחריה היא ה-MVP של הגמר. האם יהיה לליגה האומץ לתת שנתיים ברציפות לשחקן שאינו נחשב לכוכב עליון (גם דריימון גרין מבחינתי הוא דרגה מתחת לכוכב עליון, וכך גם לאב – שכנראה לא ישחק – ואפילו אירווינג ותומפסון).
מה קליבלנד צריכה לעשות בכדי לשנות את התוצאה מהפעמיים הקודמות? האם הביתיות תעזור? האם הסופרסטארים יתעוררו משנת הקיץ? האם השלשות יתחילו להיכנס לקליבלנד באורקל ארינה? כמה מכם ינחשו נכונה? רק דרך אחת לגלות, היום בשעה 4:00. מומלץ בחום.
על הבוקר, קמתי ונכנסתי לבדוק קצת סטטיסטיקה בנוגע לחצי-העונה השני של 2015 תחת בלאט – אחרי הטריידים של ה-5 וה-7 בינואר שהביאו את שאמפרט, סמית' ומוזגוב.
שימו-לב לגודל ההחמצה עקב הפציעות של אירווינג ולאב –
החל מה-15 בינואר ועד לסיום העונה הקאבס שיחקו 44 מש'.
מתוכם הפסידו 9. אלא שמבט קרוב יותר מגלה נתון מדהים –
מתוך 9 הפסדים, 8 היו לקבוצות מהמזרח(!!!), ואחד היה ליוסטון רוקטס (הגיעו לגמר-המערב) ב-2 נק' הפרש בהארכה במשחק-חוץ!!!
בתקופה הזו הקאבס פגשו את הווריורס בקליבלנד. התוצאה?
99-110 לקאבס במשחק שהתנהל בשליטה מוחלטת שלהם. כמו-כן, פגשו את הספרס בסאן-אנטוניו. התוצאה?
125-128 בהארכה כאשר קיירי אירווינג מפגיז 57 נק'.
אני חוזר על הנתון הזה – עם שני האולסטארים כשירים, הקאבס היו בדומיננטיות מוחלטת מול קבוצות מהמערב. הם גם היו בתקופה הזו קבוצת-ההתקפה הטובה בליגה עם מעל ל-111 נק' ל-100 פוזשנים – כן, אפילו טובים יותר מהגולדן בויס.
ואת המאמן שהוביל אותם למאזן הזה ולפלייאוף הירואי עם רוטציה של 7 שחקנים החל מהסיבוב השני הם פיטרו השנה בעודו מוביל את הקונפרנס ב-11-30 (וזה לאחר שפגשו את הווריורס פעמיים ואת הספרס בחוץ).
תגידו לי אתם – לא מגיע להם לעוף בסוויפ?
השב
שתף
24 "אהבתי"
הם יעופו בסוויפ, בגלל 'קללת בלאט', אפילו מכבי ת"א האלמותית לא יכלה לה לקללה זו:
דינאמו סט פטרסבורג זכתה תחתיו ביורוצ'לנג' בעונה ב-ל-י ה-פ-ס-ד-י-ם, בלאט עזב, והם התפרקו…
בנטון טרוויזו זכתה תחתיו באליפות איטליה, ולאחריו הורדו לליגה ה-3. כיום מנסים לפלס דרכת שוב לצמרת…
אריס סלוניקי הגיעה תחתיו לרבע גמר אירופי – ולא עוד…
אפס פילזן? כבר אין קבוצה כזו… אנאדולו אפס ביורוליג עם חוזה מובטח, בלי תוצאות…
מכבי ת"א, האלופה הנצחית בישראל, הודחה השבוע מחצי גמר הפלייאוף, ולראשונה בתולדותיה לא מגיעה לגמר שנתיים ברציפות – מאז שעזב אותה דייויד בלאט.
קליבלנד קאבאלירס? הולכת לחטוף סוויפ, לברון יעזוב אותם, דייויד גריפין יזרק גם הוא (סתם, לגביו אני לא לגמרי בטוח. מה שכן ברור:) והקבוצה תחזור לדשדוש בו היא היתה לפני המינוי של בלאט.
בלאט במקור מבוסטון, לא? הם חזקים בקללות באזור ההוא, כנראה בגלל ריבוי של בתי קברות אינדיאנים.
וברצינות, מחלק מהמקומות שכתבת בלאט פוטר ומחלק הוא עזב, ויש עוד קבוצות שאותן הוא עזב והן שרדו (מכבי בפעם הראשונה, שאר הישראליות שהוא אימן). גם במכבי האנומליה הייתה ההצלחה איתו, אל מול העובדה שבשנים שלפני ואחרי המועדון מתקשה בכל הרמות.
ובכלל, אני לא מאמין בקללות. אם כבר, עדיף ישר מכות
🙂
הלך על דארושפאקה.
אחרי שבלאט יעזוב המועדון יתפרק וישוב בתור Vaspurakan BC
אם ככה מסכנה דראשופאקה☺ המקוללת הבאה.
באיזה שעה המשחק??? פעם שעברה שמתי שעון לארבע זו הייתה טעות של בית כלא
4
תודה
מתחיל ב 4 אבל יגמר כבר ב 3.
1+
+100
העתקתי, לא רק לג'ון שלנו שיותר טוב מעתיקים דברים.
התנצלות מהכותב בספורט 5 אתר נוראי ליד ההופס.
בהזדמנות זו מגיע כל הכבוד ליונתן על עונה שלמה של פריוויוים, יום רביעי הוא היום שהכי קשה לעשות לו פריוויו והוא עמד במשימה בכבוד. מבחינת ההימור שלי-גולדן סטייט בדרך לסוויפ.
+1 כל הכבוד
100+
+200
כל הכבוד ליונתן.
סוויפ יהיה מעניין בבראקט.
יונתן – כשאתה כותב שאלה לא 2 הקבוצות הטובות בליגה , אני מניח שאתה מתכוון למארחת הערב . לא ללוחמים . כדאי שתבהיר את זה.
הסדרה עוד רחוקה מלהיות מוכרעת . זהות המנצחת הערב תקבע אם הסדרה עוד פתוחה ( אם קליבלנד תנצח ) או למעשה הוכרעה
( מ-3:0 קליבלנד לא תחזור ) .
לגבי ה- MVP – יקבל מי שיהיה ראוי , גם אם לא קוראים לו לברון או קרי.
הקלידו את התגובה כאן…
אני אכן מתכוון למארחת ולא ללוחמים, אבל אין באפשרותי לשנות זאת בפריוויו עכשיו.
נראה לי שזה די מובן מאליו, תנוח דעתך, אין אף אחד שבשלב זה חושב שהלוחמים הם לא הקבוצה הטובה בליגה 😀
לגבי הימורים – אני מת על הימורים ועד עכשיו הווינר מתרושש ממני בפלייאוף😀 הקטע בהימורים זה שזה מוסיף לחווית הצפייה. לפעמים זה גם יכול לפגוע בה כמו שקרה לי במשחק השני שהימרתי אנדר שלשות ואנדר קרי כשרציתי שהם יקלעו מצד אחד ומצד שני מאוד לא.
אני ממש לא מופתע מעניין השלשות! היה לי ברור ברגע שראיתי את הנתונים של הסדרה מול אטלנטה שזה הכול חרטה. 77 שלשות ב4 משחקים לא יכול להיות בגלל שהקבוצה טובה מהשלוש אלא בזכות ההגנות. ג״ס 20 רמות מעל ולכן הם חזרו ליכולת שהיא מתחת לממוצע לעומת הטירוף שהם היו בו.
מה קורה עם לאב? ישחק או לא?
טרם ידוע
טרול.
הראש אומר קליבלנד הלב אומר גולדן…מחכה למומי שיסדר לי את התחושות
+1
מה אומר החציל?
🙂
הצחקת מאוד
רוב הסיכויים שהקאבס ינצחו, אם הם יובילו עד אמצע הרבע השלישי בהפרש שקרוב לדו ספרתי גולדן סטייט יוותרו וישמרו כוחות למשחק הבא.
ג"ס לא מוותרים על כלום העונה
שמייקל אין מצב שהם מנצחים
סוויפ
ו ב ג ד ו ל
הלוואי אבל אני חושב ש-4:1 יותר סביר
אתה בטח מאלה שמומרים שבאלט פוטר תמצא חיים
בלאט מעניין לי את הקצה
גרתי בS.F בתקופת RUN T.M.C
ולא אוהב את לה ברון
קיירי (הדוד דרו) דווקא מאד אהוב עלי
היו להם רגעים יפים גם עם בארון דייויס נגד דאלאס.
תקופת ה- We believe הזכורה לטוב . חבל שבארון דיוויס לא זכה אצלנו בטבעת . עוד לא פרש . יכול היה להיות אצלנו היום בקצה הרוטציה ולתת 2 עד 3 דקות כמחליף .
יונתן, כל הכבוד על עונה עמוסת פריוויואים מעולים!
תנוח קצת 🙂
אנו ערים ,אנו נלחמים ….ולא נוותר על השיפודים עד הסוף,
ולקינוח לחימום הבישול ,והכנת השיפודים …..
https://www.youtube.com/watch?v=cLkrMYq2yOc
חזק
גדול יואל
חזק ביותר
אנו במעבדת האנטי לברון,פיתחנו מנה חדשה להיום…….הזרקנו חומר אנטי לברוני לטוסיק של כל שחקן גולדן……וכל פעם שהם רואים ומריחים את הקקר לברון ,הם הופכים לגולדן ריטריוור ,ביס ביס ביס.
היום קליבלנד עושה קולות של אנו במשחק 2 רבעים ,והשאר לפרוטקול כמו נוד שמתנדף גולדן מנגבת עם קליבלנד את הרצפה ………..
ופליז לא לרחם לדקור לדקור לדקור
אשך אני עובד על תעודת ללל להצטיינות ליואל על עבודה חסרת תקדים בפלייאוף!
100+
אני אוהב את עבודת הצוות גור ואשך …… כל שאנו רוצים זה את הטוסיק של לברון על הברבקיו…… אין צורך בתעודה ,רק לשרוף את המנייק!!!!!
שילך להתחבא מתחת לשטיח ,גם משם אנו אנשי הפוקי (על בסיס השיפודיאדה) נוציא אותו ,אה ומאמא קרי מוסרת נשיקות ,גם למנחם
🙂
אתה איש יקר
עם כל הכבוד לכדורסל ,למעודדות, ולבירה.. מדובר פה על עסק?!
פרסומות..כרטיסים..ועוד…
אין עניין שגולדן יהיו חייבים לפסיד ורק בשביל שלא יהיה מצב ל3-0
ואז 4-0.. או ששם זה יקרה ונלך ל3-1…
לא אוכל לראות את המשחק היום, וכנראה גם את המשך הסדרה.
זה בסדר, אנגב את הדמעות עם כרטיס הטיסה לאיסלנד ואקנח (את האף) בכרטיס להופעה של רדיוהד.
שיהיה בהצלחה לגולדן.
ואם אפשר להיות ניקולס קייג׳ לרגע – אני הולך להילחם בהר הגעש אייאפיאטלאייקוטל שאחראי להפסד של ברצלונה ב-2010.
ממש מעורר קנאה,
תהנה!
תודה!
ארץ מדהימה . הייתי 11 יום בקיץ שעבר . תטיילו לאסקייה , לאקי ולנדמנלאוגר ( ב-4X4 , אם כבר פתחו את הדרכים מהחורף ) . )
אסקייה ולאקי בהחלט בתוכניות.
לנדמנלאוגר נראית מדהים בתמונות. ננסה לראות איך משלבים אותה.
אני ממש מצטער שאין לי זמן לטרקים רציניים שם.
תעשה חיים. איסלנד עבורי אולי רק בעתיד אבל את רדיוהד כבר ראיתי כמה פעמים, תמיד כיף גדול.
זה הכל תירוצים כדי לדעת איך באמת צריך להגות את הכינוי שלי.
פעם ראשונה שלי עם רדיוהד. מחכה לרגע.
יהיה לך כיף ברדיו הד .
תהנה.
אם כבר צריך להפסיד משחקים בסדרת הגמר זו בהחלט הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.
פרק נוסף מבית היוצר של Bleacher Report:
https://www.youtube.com/watch?v=oyDf_RKmDnE
לטובת הסדרה.
לטובת המשחק הרביעי.
לטובת חגיגת אליפות באוקלנד.
לטובת הייט אשבורי, ג'רי גרסיה, פיל לש והחבר'ה.
אמן שהקאבס ינצחו הלילה.
יש כאן עוד דד-הד שהוא לא אני? יששששש
אתה גם דד הד וגם עם תמונה של עודד, אחלה התחלה.
טרול.
מאיפה צצת עם הפה ג'ורה הזה?
מי שלא נותן כבוד, אין לו כבוד!
https://www.youtube.com/watch?v=k-kDouWttEY
הבן השחור ואללה נקרעתי,אחלה יציאה
תודה, נהניתי מאד!!
המשחק היום יכול להסתיים לכל צד. יתרון מסויים לגולדן בויז, אבל לא תהיה הפתעה בעיניי אם קליבלנד תיקח.
המשחק הבא לעומת זאת שייך לג"ס, וההסבר:
אם קליבלנד מנצחת, אין מצב שג"ס נותנים להם להשוות. זה לכל דבר ועניין "משחק עם הגב לקיר" עבורם (זה לא, אבל ברמת התחושה אני די בטוח שזה כן יהיה).
אם קליבלנד מפסידה היום גם בבית, לא רואה איך הם קמים מזה במשחק הבא.
דיוויד דיבר איתי בבוקר .הוא מוסר ד"ש חם ,אבל מבקש להבהיר "שאין צורך לקחת את זה אישית ,והחיים ממשיכים."
ואת זה אמר לו המנהל בסניף הבנק באיי כריס קיימן, אחרי כמה ספלי טורקי בלו לייבל וקצת לפני שסגרו את העניין הפעוט של 80 מליון שקל המובטחים (לפני תיאום מס).
יותר מכך ,כמה דיוויד הופתע כשזכה בשי מתנה של הוועד למען עניי איי כריס קיימן בע"מ ,כשהסתבר שהוא הלקוח מספר 1948 מישראל השנה.
מה נאמר – גאווה לאומית.
כבר לא יכול לחכות … עוד 13 שעות
היות ואני אף פעם לא מהמר על כסף, מה אכפת לי לשים את הביצים שלי על השולחן ולומר שהקאבס לוקחים היום את המשחק.
למה?
מכל הסיבות שבעולם:
– החל שבאופן מסורתי משחקים מס' 3 נגמרים בדרך כלל לטובת הביתיות
– כי שוק הטלוויזיה נורא יתבאס מאליפות חד צדדית (כל כך)
– כי יש גבול להשפליישן של הקאבס ולברון
– כי לברון חתום על חוזה של מליארד דולר עם נייקי, ואם אלה התוצאות, הם כבר יכלו להחתים את מאט בונר בהרבה פחות (חשבתם פעם על זה שיש לו את השם הכי מגניב בליגה)
– כי גולדן סטייט כבר תופרים חליפות
– כי קרי פצוע ופשוט לא מספרים לנו
– כי גם מאמן מתחיל כמו לו הטירון צודק פעמיים ביום
– כי גרין באמת בלתי נסבל
– כי הניצחון יוקדש ללאב שיצפה במשחק ממיטת חוליו (ועל הדרך גם לא יסריח בהגנה)
כמעט לא הוזכר פה (לפחות לא שראיתי), אבל כמו משחק 1, גם המשחק של היום וגם משחק 4 יוקרנו באוזן בר.
לפרטים – https://www.facebook.com/events/924192457707565/?notif_t=plan_user_invited¬if_id=1465199626603389
תודה ליונתן על כל ההשקעה השנה! זה בכלל לא טריוויאלי להשקיע ככה כל שבוע.
קראתי באיזשהו מקום שלאנדי וורז'או היתה מובטחת טבעת אליפות עוד לפני שסדרת הגמר נפתחה. הוא שיחק מספיק משחקים בקליבלנד כך שגם אם הם היו מנצחים הוא היה מקבל טבעת.
צודק. השדרים דיברו על זה במשחק הראשון.
פריוויו נפלא נוסף מבית היוצר של יונתן. אני אומר שג"ס הולכים עד הסוף בלי לעצור.
יש סיכוי שלברון נפצע הלילה
התכוונת חוטף התכווצויות
חח
תודה ליונתן על הפריוויו. יונתן עשה את יום רביעי משך כל העונה, וזה תמיד היה יום של לפחות 10 משחקים, ולעתים 12 ו-13!
אז תודה יונתן על הכל!
מסכים עם מנחם. הילד סופרסטאר.
הפסד של קליבלנד יוביל לסוויפ, ואחריו לברון ייקח את עצמו לחשבון נפש רציני ביותר.
בקליבלנד, גם בלי לאב, יש מספיק עוצמה התקפית שחייבת להתחבר לפחות פעם אחת העונה מול ג"ס. אני מאמין שזה יקרה הלילה.
אבל לנצח ארבעה מתוך חמישה, גם לברון יודע שהאליפות אבודה. מעניין איך יגיב.
מבחינת הקאבס ישנן צרות קטנות בדרך לניצחון במשחק השלישי-
1. הלוחמים באים בלי לחץ.
2. סטפן קרי.
3. קליי תומפסון.
4. מג'יק ושאק אמרו שהלוחמים היו חוטפים מהם.
5. סטפן קרי.
6. בובות הוודו של יואל.
7. סטפן קרי.
תודה no funny shtuff לא שלי ,של כל הללל ביחד
יהיה כאן אקט של כבוד כלפי okc (ואולי כלפי המערב כולו) אם יהיה סוויפ של גולדן סטייט
+ אני באמת בעד +1
לדעתי, ליונתן, שהוא אחד מהכותבים היותר מוכשרים באתר,
יש משהו שקשה מאוד ללמד – "קול משלו".
וזה קשה מאוד, להישאר מקורי, ויצירתי, במשך עונה שלמה, כל יום רביעי (שזה בדרך כלל אחד מליות המשחקים היותר עמוסים)
יונתן, בכישרון רב, נשאר יצירתי, מקורי ובעיקר מעניין, לאורך כל העונה –
ועל כך מגיע לו כל הכבוד –
או במילים אחרות (ששאולות מהמשפט שאימץ לעצמו בחום) :
יונתן, הכתיבה שלך ללא ספק חותכת את החרדל!
טרול
ואתה ? טרול, מתנשא או גם וגם ?
יש מצב שלברון לוקח את הכשרון שלו שנה הבאה לגולדן סטייט ???
ולאן הם יברחו?
לאאאאא !!!! לא רוצים
יש חדשות לגבי לאב?
לברון יעבור לסא, תחושת בטן
מתאים לי לראות את פופוביץ הופך את לברון לביץ' שלו….. אח איזה פינטוז
"סוכן של שחקן קליבלנד: "ההתנהלות של לברון פוגעת אנושות בקבוצה"
ע נ ק
http://sports.walla.co.il/item/2968834
יש פרות ממרקחת הנאחס ………
גדול. רוצה עוד מזה, חומר ממסטל!
רגע – לא כתבו לנו רק לפני שבוע וקצת שחדר ההלבשה שם מאוד שמח ?
התבלבלו בחדר הלבשה
אח אח חיים בסרט אתם… הקבלירס פירוקי של החיים! תופתעו תופתעו חח.. עלק 4-0 .. הקינג :O חח 4-0 גמר.. הולך להיות טירוף היום מה קורה איתכם.. גולדן בחוץ זה לא כמו במבצר הצהוב ממש לא. עגלות סטייט ווריורס
לאב רשמית בחוץ ממשחק 3
ילאה גולדן!!
מאמין שקליבלנד ינצחו היום, לגולדן סטייט יש נטייה סדרתית להפסיד את המשחק הראשון בחוץ, וההיעדרות של לאב יכולה לעשות רק טוב להגנה של הקאבס.
באמת בעידן של הספלאש בראדרס הווריורס עומדים על מאזן שלילי עם 3 מ-10.
יונתן , גם מומי לא מאמין בהימורים , ההימורים מאמינים בו
מומי עשה 13 מ 14 בפריווים של הפלייאוף
הלכלוכים מתחילים לצאת כנראה מהסוכן של קיירי והעובדה שהם יוצאים לפניי המשחק מראה על בעיה רצינית שתהיה הלילה .
לכלוכים על ההתנהגות של לברון בחדר ההלבשה עם שאר השחקנים וגם מחוץ למגרשים מסמנת אותו כבן אדם בעייתי מאוד .
מחק את עצמו ממעקב אחריי הטוויטר של הקבוצה . לכלך על וויטרס מהתחלה לא מתעמת עם שחקנים או מדבר אתם ומבקר אותם בתקשורת כשזה בא להם משום מקום .
לא חבריםלשחקנים מתאמן לפעמים לבד והכל יוצא יום לפניי המשחק .
לזה צריך להוסיף שגם האווירה השתנתה כשהוא הגיע לקבוצה .
הסוכן מדבר על קבוצה שהיתה אחרת לפניי כן לכן מדובר בשחקן שכבר היה בקבוצה ובגלל זה מדובר ככל הנראה בסוכן של קיירי .
לדברים כאלה יש השפעה על תוצאה של משחק באופן מיידי במיוחד אם ה ם יוצאים עכשיו . זה נראה כמו נקמה מכוונת .
פפףףף כמה שטויות, אני אתייחס רק לטמטום אחד.
"האווירה השתנתה מאז שהוא הגיע לקבוצה" או יא, כן מלוזרית לווינרית מקבוצת לוטרי לפיינל.
I still believe go CAVS GO
סוף סוף ךברון יעלה כpf
יאללה שיתחיל כבר
לא מאמין ששרדתי עד עכשיו . נקווה שיהיה טוב
החטא ועונשו. לאב נתן פלופ אדיר והפסיד את משחק 3
לפחות חסך לעצמו התבזות.
מקווה שהקינג לא ניקנק אותו בגאקוזי בגלל זה
איך אני אוהב את הקליפ פתיחה של הפיינלס..
תענוג של נוסטלגיה
קישור בבקשה?
לינק?
http://www.mapsutim.co.il/tv-israel/5-israel-tv
יש לי את זה בינתיים
http://sportsnewsupdated.com/match/cavaliers-vs-warriors-nba-finals.html
העלאת ג'פרסון בחמישייה במקום לאב משחקת ישר לידי הגנת החילופים של גולדן
טרייס ת'ומפסון, האאוטפילדר של הלוס אנג'לס דודג'רס ואחיו של קליי, חבט היום הום-ראן נגד טכסס
כמה נקודות רגע לפני שהמשחק מתחיל:
נכון שהמאזן בגמרים כשקבוצה עולה ל-2-0 הוא 25-3 לטובת המובילות אבל עדיין 2-0 זה רק חצי הניצחונות הדרושים לגולדן סטייט. לכן הנקודות הן כן רלוונטיות:
צריך לקחת בחשבון שלצוות האימון של קליבלנד יש את הידע מאחורי הקלעים ולא תמיד יוצאים החוצה דברים. אם מו ווליאמס לא משחק אולי יש סיבה למה. את מוזגב הם ספסלו בגלל שהיה מפלצת שלילית בפלוס מינוס במיוחד בהתקפה. ההתקפה ה"חדשה" של קליבלנד הצריכה מהירות. כעת לדרוש שמוזגוב ישחק 20-25 דקות לאחר שאף אחד לא רגיל לשחק איתו יכול להיות בעייתי. גולדן סטייט תירגלה את כל ההרכבים שמשחקים בגמר במהלך העונה ובפלייאוף. אין כמעט קומבינציה שלא נוסתה.
קווין לאב הוא לא סנטר ולעולם לא יוכל להיות כזה. הוא ריבאונדר טוב מהוויק סייד כ-4 והוא רים פרוטקטור בינוני. גם הגיע זמן שיפסיקו לדבר ב-NBA על גובה. רוחב הכתפיים וזוית יקבעו את זוית החסימה בפיק אנד רול, מוטת ידיים יקבעו את היכולת לחטוף ולשבש בהגנה וה-standing reach (שמושפע מגובה הכתפיים וממוטת ידיים) יחד עם הניתור (ו50% תזמון) יקבעו את היכולת לבצע רים פרוטקשין.
עכשו אשמח להסבר למה דריימונד נחשב לפאוור פורוורד נמוך כאשר כשהוא מרים יד גבוה הוא מגיע לאותה נקודה כמו קווין לאב ובלייק גריפין. למי אכפת איפה הראש שלו מגיע. הוא הרי לא נוגח כדורים לשום מקום. אגב לברון גבוה מלאב גריפין ודריימוד באינטש שלם ב-standing reach. מה שמוביל אותי למסקנתי הסופית:
לברון זכה באליפות אחרונה ב-2013 כשהוא שיחק פאוור פורוורד. כשהגיע לקליבלנד הטיל וטו והוא רצה לשחק רק בעמדה 3 (התירוץ המקורי לדיאטה שלו בזמנו). לברון חזר למבנה הרחב שלו ולמשקל הישן אך עדיין משחק בעמדה 3. הוא חייב לעבור לעמדה 4 ליד טומפסון או פריי (עדיף פרייכסוג של 'בוש') כאשר בעמדות 1-3 משחקים קיירי (או דלי), ג'יי אר ושאמפרט. קווין לאב חייב לרדת לספסל ולעלות עם החמישייה השנייה. ההבדל כיום בין סטף ללברון הוא שסטף לגמרי "קול" עם העובדה שהוא פיתיון שמושך את ההגנה הכפולה ומריץ 4 על 3. לא אכפת לו מפיינלס MVP והוא מוכיח את זה בכך שהוא לא מכריח זריקות קשות כדי לקבל את מה "שמגיע לו". לברון שם וטו על עמדה במגרש שהוא לא מוכן לשחק בה ולמרות שהיה חייב לקחת את המשחק על כתפיו היה עסוק 2 משחקים שלמים בלחפש את חבריו גם כשלא פגעו (אולי מכין כבר את התירוץ הבא?). יש עוד מספיק שינויים שהקאבס יכולים לבצע והכל עדיין פתוח. נכון שהסבירות נמוכה אך היי, לברון קרא לעצמו the chosen one, אז זה הזמן שלו להדגים זאת לעולם.
אם יורשה אוסיף שקארי בכושר רע ולא נראה מוכן מנטאלית לגמר. קליי אנמי מידי למעמד, דריימונד יורחק הלילה בטכנית ואיגואדאלה יחזור לממדיו כשחקן השולי שהיה ברוב המשחקים השנה. ספייטס נראה כאילו ויתר על איזשהוא כושר משחק וברבוסה הוא שחקן שעל כל הופעה טובה מגיב בתרדמת. אז מי יציל את הווריורס? האריסון בארנס? אנדרו בוגט. שון לוינגסטון יפתר בשנייה מכיוון שלסטף וקליי אין שום רצון לוותר יותר על זריקות. כנראה שנראה את שניהם קולעים משהו בסגנון 19-50 מהשדה. יאללה קליבלנד.
לא רע RONEN
אחרי שקראתי את הדברים שלך נשאר לי רק להיות בשוק מזה שגולדן סטייט בכלל הגיעו לפלייאוף, וה2-0 כנראה לקוח מספר מדע בדיוני. בקיצור, או המציאות או הניתוח שלך.
התגובה של רומן מועתקת מאתר וואלה, כתבה שם. לא יפה !!!
הלוואי
תודה
0-6
0-9, קליבלנד
גולדן סטייט לא ירדה מהמטוס
איזו פתיחה של הקאבס…
הבעיה היא ש2 שלשות של קרי וכל האוויר יוצא להם מהמפרשים…
יופי של פתיחה
התלהבות של ההתחלה..
חבל שקר נתן להם פור כזה גדול. היה צריך לקחת פסק זמן כבר ב 4-0.
קליבלנד נראית נחושה
2 פיק אנד רול של קיירי עם תומפסון נתנו להם 2 סלים קלים
הם תמיד פותחים ככה את המשחקים ואז משום מה הם לא חוזרים על זה
היום זה ניצחון של קליבלנד אז מוותר על הצפייה.אתעדכן דרך האתר
מזכיר לי את הפתיחה של משחק 4 שנה שעברה. זה שוב ייגמר בבכי
רק 9 ועוד לא עברו שלוש דקות
קליבלנד משחקת מדהים, המעבר של לברון לpf מוצלח מאוד, לגרין אין אפשרות להתמודד עם הstanding reach של לברון והאתלטיות והפיזיות, בדומה למיאמי. אך לא הייתי קובר את גולדן סטייט יכול להיות שעד סוף הרבע הם כבר יובילו.
3…..2……1 הנאחסון הופעל מרגע זה, נא לדקור חזק
RONEN, אם בא לך לכתוב משהו בעתיד שלח אלי ל
sefersheli@hotmail.com
תודה רבה מנחם,אבל אני מומחה כלכך גדול.אני פשוט שואב השראה ממך ומעוד כמה מגיבים מובילים פה באתר.
לא מומחה*
יואל, בינתיים לברון מראה לך מאיפה הוא משתין עליך חחחחח
גולי יהיה בסדר אחי, הכל סילאן
הלוחמים עוד לא התעוררו. אמנם 4:00 בבוקר אבל יאללה להתעורר
http://sportsnewsupdated.com/match/cavaliers-vs-warriors-nba-finals.html
נראה מוצלח:
http://www.streamify.tv/Zabd90Reddit
לשפד, לשפד, לשפד!
התגובה של רומן מועתקת מאתר וואלה, כתבה שם. לא יפה !!!
יש לך משהו נגד רוסים??
מעניין מה יקרה כשאיגי יכנס.
כרגע לברון בpf מוצלח מאוד
קר צריך להוריד את תומפסון לספסל בהזדמנות הראשונה. שלא יעשה את הטעות שעשה עם דריימונד במשחקים 3 ו4 נגד אוקלהומה.
תומפסון (קליי) פשוט אסון
גם מול אוקלהומה במשחק ה-7 הוא התחיל עם 0 מ-7 או משהו כזה ואז התחמם והתחיל לרסס מכל פינה
לברון מתחיל להרגיש את הצריבה
בקרוב כתם חום בתחתונים
מה זה הגועל נפש הזה
טוב נחזור לישון. מעניין מה לו יעשה משחק הבא עם לאב
הקלידו את התגובה כאן…
יול יול, זה כזה מענג לראות את לברון דוחף לך את …שלו ומשתיק את הפה הגדול והמכוער שלך
אני לא זוכר גמר כל כך משעמם
במקום קר לא הייתי נותן לתומפסון דקה בחצי הזה
+1
עכשיו מנחם יקפוץ ויגיד שטייקון לו שמע לו.
איך אתה לא מתבייש?
זאת הפעם האחרונה אי פעם שאני מגיב לך
נראה כמה זמן קליבלנד תצליח לשמור על האנרגיות האלו.
לדעתי כל המשחק. הם גם משחקים בבית וגם נשחקים בלי לאב אז כנראה את המשחק הזה הם ינצחו
דו יור ג'וב גולדן……….. מאמא קרי זרקי מילה לילד,
זה עוד נראה לי יהיה צמוד.. אם זה ממשיך ככה אני הולך לישון
עד שנשארתי ער סוף סוף למשחק, באסה
היום נצטרך טיפה אורך רוח. אבל בסוף נקבל את השיפודים
,,תרייס ת'ומפסון, האאוטפילדר של הלוס אנג'לס דודג'רס ואחיו של קליי, חבט היום הום-ראן נגד טכסס
אנכנו פה לחגוג את חג הפילפלים
סטף הוא אולי הסופרסטאר החלש ביותר בסדרות גמר שלקח אליפות
שטויות
אני לא מאמין שאנשים חושבים שהמשחק הזה גמור. רפי הבנה.
קליבלנד שומרים טוב מאוד . ההגנה נראית יותר חיה בלי קווין.
הלוואי קליבלנד הלוואי
תורם 100 לצדקה 🙂
שיוריד את ג ר סמית לספסל
יואל וחבורת הללל חבורה של תינוקות מגודלים אפילו הבחורה שהיתה נכנסת עזה באללכם
ששששששש רבין לא לגלות
בתור אוהד קליבלנד ואנטי מועדון ללל – תחזור בבקשה לוואלה ותניח לנו בשקט!
כמה פקה פקה בחדר עם נמאייר
דיברתם בפודקאסט על משחק התפוצצות של קיירי, בינתיים הוא התחיל ככה
ברור שאסור להספיד את. המשחק אבלהא רגישות אצל קליבלנד ההגנה שלהם מעולה קיירי מדהים וגם השיפוט נוטה לטובתם
יואל לך לישון מוקדם שלא תיבכה באמצע הלילה כי זה הולך להיות כואב
לא יפה מצד קרי, ככה לדחוף את מוזגוב עם הסנטר…
יואל איזה תענוג לראות אותך בוכה בשידור חי כשלברןן מכניס לך פעם אחר פעם
יאללה ללל לכו לעזאזלללללל חחחחח לכו ללל לעזאזל
טומפסטון ניפצע והמישחק גמור, ה-ללל עושים נאחס לגולדן סטייט
גארבג' טיים?
אף פעם אי אפשר לדעת כשמדובר בגולדן
כל הזמן דיברו על התפוצצות של לברון ובסוף בא קיירי ומתפוצץ
אנשים באמת מאוכזבים שסוף סוף יש סדרה? אוהדי כדורסל מוזרים מאוד.
הבעיה שזה נראה שגם המשחק הזה לא הולך להיות צמוד. רוצים אקשן בסדרה הזאת ובפליאוף…
באמת שלא היו הרבה משחקים צמודים בפלייאוף הזה.
1+
קיירי חם זה דבר מדהים
מצד אחד קיירי הגיע לסדרה סוף סוף.
מצד שני קיירי שחקן שכונתי. בסגנון המשחק שלו הוא היה יכול לתת מספרים מדהימים וקליבלנד היתה נשארת קבוצת לוטרי
בינתיים המשחק השכונתי שלו הורג את הלוחמים
כל עוד הכדורים נכנסים
מוזגוב הרויח את המשכורת שלו…
מנחם למה נעלבת?
אני באמת חושב שטיחרון לו עושה מה שאמרת
אתה לא מספיד קבוצה כמו גולדן ברבע הראשון, לא משנה כמה ההפרש.
טרול
וקרי עם שפת גוף רופסת שמשום מה באה לו מידי פעם בפעם
לקבל מהקאבס 33 נקודות ברבע אחד לא מבשר טובות לווריורס…
הם סופגים הרבה נקודות כי ההתקפה שלהם מאוד נואשת ולא מרוכזים, הכל עניין מנטלי הקאבס בינתיים רוצים את זה יותר…
מי שחושב שהמשחק גמור, רפה הבנה
היה ברור שקיירי חייב לפחות התפוצצות אחת בסדרה, הוא גיימר בניגוד למלכה, מפתיע שזה לא קרה עד עכשיו.
המשחק עוד ארוך, הכל פתוח.
מקסימום אם נפסיד זה אכן יהיה 4-1 כמו שצפינו ולא 4-0 כמו שרצינו. אם כבר להפסיד משחק אז הראשון בחוץ זה הכי הגיוני. אבל זה עוד רחוק!
להגיד על קיירי שהוא גיימר זה אחת היציאות הכי קלושות ששמעתי בחיים.
זה כבר *היה* 4-0 כמו שרצינו
הלו תתעורר
הייתי חייב להכניס לך בקטנה
קליבלנד ברבע אדיר ועדיין הבלוג החי פשוט מבאס.
אז נוסף טרול חדש בשם גוליאת עם תגובות שלא היו מביישות טרולים בכל מקום אחר ומנגד כל מיני תגובות מיותרות חסרות תוכן שהקשר ביניהן למשחק אפסי עד לא קיים.
טרול
איזה התקפה מתפרצת מהסרטים..
אולי שוב המחליפים יצילו את גולדן סטייט?
לברון איום ונורא
קצת הגזמת, לדעתי.
לא מסכים גם..
הוא רואה שקיירי מתפוצץ ונותן לו לעשות את זה..
במשחק הכי גדול של הקריירה שלו כמו שהגדרת, זה גם גדולה לא לנסות להשתלט ולתת לכוכב שלידך לזרוח
הוא תמיד צריך מישהו שיציל אותו כשרועדות לו הביציות.
פעם וייד, פעם מילר, פעם רי אלן, פעם קיירי…
לברון בסדר גמור הוא מפנה את הבמה ליקירי וזה לא טריוויאלי בכלל
עכשיו אני מסכים איתך
שאפרט משתגע
יתרון שלא מוערך מספיק הוא הבורדו בצבע של הקאבס. פחות מסנוור מהצהוב באורקל וזה משמעותי בבוקר
לא כל כך הבנתי למה אתה מתכוון?
הצבע של המגרש עצמו. הצהוב בהיר בטירוף וסנוור רצח כשאתה רואה אותומיד אחרי שקצת, הבורדו לא
זה פשוט לא יאמן איך הקבוצה הזאת חיה על המחליפים שלה בסדרה הזאת
גם מגד אוקלהומה זה היה ככה.
המחליפים האלה יכולים בכיף להרכיב חמישיית פלייאוף לגיטימית, עד כדי כך העומק של הקבוצה הזאת בלתי נתפס.
עגל, אני לא מסכים שמשחקו של קיירי היום שכונתי.
הוא מנצל את הפיק אנד רול או חסימות שעושים לו לפני שהוא מקבל את הכדור בשביל לנצל את הצעד הראשון המהיר שלו.
שומפארט מחזיר את גולדן למשחק
זה רק אני או שההרכב הוא לברון ללא קיירי כטקטיקה
אם קליבלנד לא תשמור על הפרש של 10+ במחצית היא תפסיד את המשחק.
יש גבול לכמה קרי ותומפסון יהיו חלשים.
מה לעזאזל עובר על קרי?
ההפרש קוצץ, אבל טיירון לו עושה עבודה נהדרת.
למד מהמשחק הראשון ושם את ריצ'רד ג'פרסון על ליבינגסטון.
בעיני דלבדובה עוד לא נותן את מה שהוא נתן בשנה שעברה וברבוסה הולך להאכיל אותם מרורים ברבע הזה.
ומה עובר על לברון?
קליי חוזר לספסל….
בארנס היום בא לרצוח מישהו
לברון חייב לקחת את המשחק על עצמו
הקבוצה שהכי חזרה מהפרשים גדולים השנה היא גולדן סטייט….
זכור במיוחד המשחק מול הקליפרס בתחילה השנה מזכיר זאת ועוד המון…
חייבים לתת יותר בהגנה , לברון לא מספיק אגרסיבי לדעתי ..
רצו 10-0
מדהים איך מע שמחזיקים את הסדרה הם כולם רק לא הספלאש
בארנס תופס פיקוד
השופטים שכחו שהמשחק כבר לא בגולדן
ברברוסהההההההההה
כדורסל בדיחה של קליבלנד.
עם כל הכבוד ליתרון
עם קליבלנד ממשיכים ככה הם מפסידים.
הווריורס נרצחים בריבאוהד
+1
פשוט שליטה מוחלטת של הקאבס ברבע הזה בריב', זה מה שמחזיק את היתרון
יואל תכין איזה מרקחת על קיירי. העבודה על לברון הסתיימה
מנהיג בפעולה
כבר בקנה
קליבלנד באו נחושים היום לא מוותרים על אף כדור ובינתיים זוכים בכל הכדורים שעל הרצפה
לדלבדובה יש ביצים , לעמוד ככה כשגרין דוהר מולו
אחרי שגרין דוהר מולך כבר לא בטוח שיש לך ביצים
הוא וסטיבן אדאמס יכולים ליצור אחווה משותפת
אין פה שום כדורסל של קליבלנד.
אירווינד פשוט מעיף זריקות.
בצד השני אצח הווריורס בכלל בלאגן.
2מ-7 מהעונשין ו1-12 ל-3 ועדיין רק 11
אה , ולברון מצדיק את הכינוי השני שלו , לבריק
לברון מסריח את המגרש. הוא החליף תחתונים כבר איזה 4 פעמים מאז ההתחלה. האפסנאי בלחץ
yaaaaa baby
אני שונא את טריסטן תומפסון!!!
מדהים איך טריסטן תומפסון מלקט את כל הריבאונדים האלה , לפעמים זה נראה שהכדור הולך אליו על דעת עצמו…
יש למישהו לינק טוב באנגלית?
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2026
תודה
תחפש שידור של viasat
לברון לא מקבל שריקות שהוא קיבל בעבר.
הליגה רוצה את הגולדנס' ??
התחלנו עם שאלות רטוריות? 🙂
תומפסון משאבת ריבאונד התקפה שלא היתה הרבה זמן
הליגה מוכנה להפסיד כספים ושיהיו פחות משחקים העיקר שג"ס תיקח אליפות
גם ג'סטין ביבר קפצה לבקר
אבל לאירוינג יש תוכניות אחרות…
בידוד של לברון =אחד המהלכים המכוערים בכדורסל ever.
אכן נראה שהקאבס מתחילים לבעוט בדלי. במקום שלברון יחפש שריקות שיתחיל לעשות את מה שהוא יודע היו לו חדירות שבמקום פשוט לשים את הכדור בקלות הוא מחפש את המגע. וקיירי עם השטויות שלו למה לשחק ככה ולחרב לעצמך מה שבנית במשחק טוב
לדלדובה גנבו את שטיח הכניסה,בבית הוא ממש רצה לנגב בגרין,
לאחר שהפיל אותו, צמא כזה לא ראיתי מזמן, עשה משהו ואדרוך עליך
המוממטום מתחיל לברוח מקליבלנד
לברון מפחד מהצל של עצמו בינתיים
עוד לא למדו שאסור להספיד את גולדן סטייט?
אני חייב להסכים לברון גרוע מאוד
גולדן סטייט יכולה לחזור, מפתיע אותי השקט של הקהל של קליבלנד
עוד 2 ספלאש ושיוויון
לבריק , לבריק, לבריק
החלום שלי זה שייתנו לשימי לשדר יחד עם ואן גנדי ושימי יוריד לו איזו קטנה
החלום שלי זה פיתרון שלא יכריח אותך לשמוע איש בן 60 גומר אחרי כל שלשה
70 לא 60
באופן נדיר השופטים לטובת קבוצת החוץ
די . קשקשת את זה מספיק .
לברון 7 החטאות קלות ברציפות. מרשים אפילו בשביל טמבל כמוהו
הקאס 3 מ-17 ברבע השני
בוקר טוב לכולם.https://www.youtube.com/channel/UCYwy0taj0M2iqHFXbH6OwDA/live
אחלה משחק דווקא
ותמיד יבוא תומפסון עם סל שובר מומנטום
מוזגוב על תקן דגן יבזורי מעודדת על הספסל
תומפסון חולה ברוש
קליי בניגוד לקרי מצליח להכניס את עצמו למשחק, וגם נותן פלייאוף הרבה יותר טוב
קליי שיחרר את הניצרה
קרח בורידים אין מילה אחרת
2 מהלכים של ביצים
למה השופטים נותנים לג"ס לכסח את קליבלנד מתחת לסל? הזוי…
אני מזמן אמרתי שתומפסון השוטינג גארד הטוב בליגה
יש יריבים ?
ולפני שאתה עונה זכור שכדורסל משחקים בשני הצדדים…
אולי דרוזן ובאטלר, אבל לדעתי הם חלשים ממנו משמעותית
כניסה של ג'יי אר למשחק ולסדרה חשובה מאין כמוהה
קליי מתעורר . שיהיה לקליבלנד בהצלחה
אם גולדן סטייט לוקחת, בינתיים קרי הוא המועמד הרביעי לmvp.
איך? גרין, איגי, קליי, בוגוט לפניו. אולי גם ליבינגסטון וברברוסה.
עחייייי גם ורזאו.
אל תגזים..
תומפסון כל כך אנדרייטד זה מטורף, לגבי סמית הוא לא יציב (לטוב ולרע בעיקר לרע), עם קליבלנד ממשיכים עם השאננות מהרבע ה2 הם מפסידים תמשחק, לקליבלנד יש עוד עבירה לתת לא הבנתי מדוע בפאסט ברייק לא עושים עבירה על תומפסון (ידוע שעוצר על קו ה3).
גם הקאמבק נגד אוקלהומה התחיל עם התפוצצות קליי, הוא צריך שיהיה הפרש דו ספרתי לרעתם ואז הוא מתפוצץ
יש שלושה שחקנים בקליבלנד – קיירי, ג'יי-אר ותומפסון המלעון. לא מספיק נגד קבוצה שלמה לאורך משחק שלם.
קליי מרשים ביותר
אחיו הופך לכוכב בבייסבול בלוס אנג'לס דודגרס
הסדרה הזו מזכירה לי את הסדרה שהיתה בין סן אנטוניו ואוקלהומה
סן אנטוניו הובילו 2-0 ונגמר 4-2 לאוקלהומה
צודק.
ממש תרומה
תאומה
הכל נכון חוץ מזה שסן אנטוניו לא הובילו 0:2, זה היה 1:1
הוא כנראה מתכוון לסדרה מ2012
לברון תופס את איגי ועושה בק דור= פאול תוקף
לנופשים מגולדן: הרבע ה1 ממש לא תעשו כלום, אין צורך להגן,
בהתקפה תחטיאו, בבקשה, ברבע 2 תצטרכו לקחת אוכל בשירות עצמי,
תודה מהמלון בקליבלנד
תודה על הלינק
בוקר טוב!
אם אני קר אני מעיף את ליוינגסטון וקרי עד המחצית השניה
קליבלנד סיימה את מאגר ההתלהבות שהיה לה ברבע הראשון.
מסכים עם האשך, אין לה סגל מספיק טוב להתמודד עם הדאבס לאורך משחק שלם.
סטיב קר עם הרבה מאוד רוטציות והתאמות של שמירות,
ניצול נכון של הסגל הרחב שלו, אותו הוא בנה לאורך כל העונה.
ועכשיו שקליי התעורר, וברבע הבא קרי יתעורר, המשחק והסדרה ייגמרו.
חחחחחחחחחחח
הכדורסל של קליבלנד זה פשוט כיעור.
טיירון לו אפס מאופס אפילו מול בלאט חסר הנסיון
קרי נראה אנמי שחבל על הזמן בהגנה אפילו יותר מאשר בהתקפה
הפציעה עשתה לתומפסון רק טוב
קליי השנה בפלייאוף מוכיח סופית שהוא ה-SG מס'1 בליגה.
ובניגוד למה שהרבה כותבים, זה קשה יותר לככב לצד PG כמו קרי.
קליי מקבל תמיד את המשימה הקשה יותר בהגנה, והוא רוב הזמן האופצייה השנייה בהתקפה.
קרי יזכה ב LVP
אני חושב שלתומפסון יש יותר ריבאונדים מאשר כמות הקעקועים של ג'יי אר סמית
תומפסון גומר את גולדן סטייט , איזה שחקן יש לקליבלנד בצבע
תודה למשגיח על הלינק
לברון 5 מ-14, והכל תחת הסל. החצי הגרוע שראיתי שלו
קרי ממש מתבזה בסדרה הזאת
המציאו עבירה לקרי שיפוט ביתי
תומפסון אדיר היום
ליבינגסטון משחק קצת בסגנון שחקן משנות ה70'
לברון גיימס איבד מהקחיעה שלו וחבל, חייב לעבוד על הזריקה מחצי מרחק בקיץ גר סמית
וואו!
לא משנה, איחר
לפחות 5 פאולים שלא נישרקו על לברון והוא עדיין תורם יותר מקארי
קרי ברבע מביך.
המחצית השנייה לא תמשיך ככה..
לא יכול להיות שלברון וקארי ימשיכו לשחק כל כך גרוע
miau
השיפוט נוטה בבירור לטובת הלוחמים.
לברון נכנס, כותשים אותו ואין שריקות. קליבלנד הייתה על הקו 4 פעמים כל המשחק.
כל זה לא מוריד מזה שלברון נראה לא טוב
קרי הוא מה שנקרא בספרות-אנטי גיבור
אם לברון לא חוזר שחקן אחר לחלוטין, הקאבס יפסידו
זה שלא שורקים עבירות עליו? זה קרה פעמיים או שלוש
למה שיקבל שריקות ? פרס על החטאת לייאפים ?
הבעיה עם TT זה שגרין הולך לעזרה כל הזמן ואז מי שנשאר להיאבק איתו בריבאונד זה בארנס שאמנם נלחם ונותן פייט אבל כשTT במוד כזה זה לא מספיק
לברון איום, אבל בניסיון ההטבעה הייתה עבירה ברורה של גרין.
בחרו את התומפסון הנכון ???
יכול להיות שהיום יגמר הרצף של השלשה למשחק של קרי
תוצאות מחצית עד כה בסידרה, בית:חוץ :
52 : 43
52: 44
51: 43
מעניין מאד…..
אוקיי קרי גרוע שחבל על הזמן,
עכשיו אפשר הסבר הגיוני כלשהו?
קרי הוא מה שנקרא בספרות -אנטי גיבור
הילד עם העיניים הכחולות-ירוקות אבד, אמא סוניה מחכה לו בסוכת המציל
https://www.youtube.com/watch?v=bgLfOrVJJMg
קרי באמת חלש עד כה אבל שחקן כמוהו, מרגע שמתעורר, הוא בלתי עציר.
+1
8 הפרש בסה"כ
תהיה התפוצצות של קרי או שזאת תהיה ההופעה הכי חלשה של MVP בסדרת גמר?
האופציה השנייה
אירווינג וטריסטיאן אחראים על ההפרש. קרי ולברון פשוט מזעזעים הלילה. התעוררות של אחד מהם תגמור את הסיפור
קרי צוציק ,יכל להיות שהוא קיבל יותר מדי חומר מעורר בזריקה וזה עושה לו הפוך על הפוך…….נדאג לתקן את הטעות מיידית , טיפול אישי,מאמא קרי תיתן לקרי כוסית אנטי לברון לטיפול מונע,צפו להתעוררות קריזית בחצי השני…….
טוב אז ככה, זה לינק באיכות פחות טובה, אבל הוא יציב וכנראה לא ייפול באמצע (אתם יודעים שפספתי בלייב את השלשה של ריי אלן? איזו עוגמת נפש אה?) – http://ifirstrow.eu/watch/442076/1/watch-cleveland-cavaliers-vs-golden-state-warriors.html
זה חדש ב-HD, נראה לי שזה בטורקית – עדיין עדיף על שימי ריגר וגיל ברק (אני מעריך שגם היום צמד הליצנים חסר המושג משדר) – http://www.tv8.com.tr/canli-yayin
לזכר בלאט
מייקל גורדן- ככל שהעונה מתקדמת הולך ומתעצם
סטף קארי-ככל השעונה מתקדמת הולך ונעלם
שהעונה
קקק יקר. אתה רוצה ללכלך על סטף אז בכיף אבל שיהיה מצחיק ועם חן כי עד עכשיו אתה עושה את זה נורא משמעם – וואלה זה מבאס.
כי לתת 3 משחקים רצופים של 30+ נקודות במצב של 3-1 לרעתך זה ממש להיעלם
ההבדל האמתי בין הקבוצות הלילה,
והסיבה שההפרש הוא לא 20?
13 – 0 לספסל של הלוחמים על הספסל של הקאבס.
אין ספסל. שומפורט מוזגוב מי??
משחק כל כך סתמי או דוק /דמקה ברבע ה1 ללוחמים,(פשוט לא שיחקו)
שהקאבס מצוינים, ביכולת דלה צימצמו זו בעיה לקאבס
+1
43% מהשדה בבית, זה לא "הקאבס מצוינים".
זה בדיוק כמו במשחקים באורקל רק שקליבלנד בצד המוביל. נראה במחצית השניה אם גולדן סטייט עשויה מחומר אחר או שתובס
איזה קוסם עלוב זקן במחצית
מה זה ??
"יש לנו להופעת החצי 2 ליידי בויס זורקות ביצים אחת על השניה, פיל שעושה חיקוי של אובמה ואיש זקן שמטפס על כיסאות מה אתם מעדיפים?"
אגב, אני נהנה עד עכשיו מהמשחק..
גדול
מה שיותר מצחיק זה שהזקן הזה היה גם בגמר שעבר בכל הסדרה… לא מגוונים שם החבר'ה
הביאו אותו מהקזינו של הבעלים.
מה כבר קזינו בקליבלנד יכול להעסיק???
גולדן סטייט יזכו באליפות, אבל אם קרי ימשיך בקצב הזה השם שלו לא יהיה חתום על אף אחת מהן.
פריי + שמפארט + דלבדובה: 0 מ-2 מהשדה, 4 רב' ואסיסט.
אלו שחקנים שכבר הראו שיש להם מה לתרום.
הופעת מחצית הכי משעממת שראיתי
אף אחד לא רצה לבוא לקליבלנד
יש לי תחושה שקרי יתפוצץ עכשיו ברבע הזה. או בכלל ברביעי ..
יאללה קרי תראה שהמחצית הזאת שלך
https://www.youtube.com/channel/UCleoG71enzHSG3l7aZtyG5Q/live
צריך להוציא מקרי את הרביעית שלו, להיות בטוחים שהוא לא יתעורר פתאום…
בוקר טוב
סיכום המחצית בשתי מילים?
Lebron traveled
הוא לא רק עשה צעדים הוא רקד גם
לאשך תגלגל בחזרה לתגובה 122
😉
נו עדיין חושבים שהשיפוט לטובת גולדן?
הלוחמים יפסידו
פשוט כדורסל מכוער של קליבלנד.
למזלם הם קולעים
קרי מצליח להתעלות על ההופעה של לברון הגמר נגד דאלאס
מישהו כתב שהסדרה הזאת מזכירה לו את סא נגד אוקלהומה. לי היא יותר מזכירה קליבלנד- טורונטו. וכמו שטורנטו בעזרת לחימה ונחישות ניצחו את המשחקים בבית ככה קליבלנד ינצחו לפחות את זה
חייבים לשנות את החוק של הtime out לא הגיוני ששחקן על הרצפה יכול לקחת פסק זמן.
יפה ינון יבור
כשכבר חשבתי שקרי לא יכול להיות יותר גרוע מזה..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
"follow my lead from start to finish"
קרי פשוט אפס היום.
כל מה שהוא עושה גרוע.
המסירות למתפרצת של 2 על 1 אפעלו רעות
הנה שוב.
הוא כזה טיפש לפעמים.
חד ספרתי בסיום הרבע. ניצחון של הטובים בסיום.
טוב נגמר היום. נקווה שקרי יתעורר כבר משחק הבא
סטיב קר פשוט בוהה במתרחש כאילו זה לא מעניין אותו
סטיב קר מאמן טוב רק כשקרי וקליי קולעים שלשות כמטורפים. אחרת אין לו הרבה מושג
יש לו נטייה לתת לקבוצה השנייה להתפרע יותר מדי, דונובן תמיד עוצר את השטף ברגע הנכון.
קרי 19-
קליי 27-
אני עם חברים מסתכל על המשחק ז אני לא כותב בבלוג כרגיל. אבל אני לא מבין מה קרה ללברון. היה יכול להיות 40 הפרש
לברון מעולה ברבע הזה , תפס ביטחון לזריקה שלו
יופי, יש סדרה
קליבלנד העלו את מוזגוב, דוויין האריס ומו וויליאמס ולכן הם טובים היום.
ג'ו האריס
כשלברון קולע מחצי מרחק ומ3 (כמו בתקופה במיאמי) אין דרך לעמור אותו.
מה שכן אחרי 3 משחקים לא מעניינים הרביעי חייב להיות צמוד עד הסוף
לברון עם יותר שלשות מקארי :O
ההבדל בין הרבע השני לשלישי זה לברון רענן ,
יכול להיות שהגיל כבר עושה את שלו והוא צריך את הכמה דקות מנוחה
המשחק גמור! עגל – הייתה יכול להרוויח ארוחה הודית אם הייתה יותר מהיר!
אני מקווה שלאב יחזור משחק הבא
שאלת השאלות מה לו או יותר נכון מה לברון יעשה עם לאב. האם נותן לו לשחק ואז ההגנה שלו תהיה לא טובה בלשון המעטה או מייבש אותו על הספסל וממשיך עם ההרכב שניצח לו את המשחק
עד עכשיו הכל לפי התחזית
משעשע אותי שמישהו כתב היום בפוסט אחר שהוא היה מעדיף את קליי על פני קובי של 2001…
קרי כל כך מסריח שאפילו הכדור בורח ממנו
1. מילה טובה ללו שמשחק 3 רצוף עוצר את הספלאש בראדרס? נראה שסוף סוף הו גם יקצור את הפירות.
2. אתם חושבים שלבאב מרגיש ברגעים אלה שהוא צריך ל"משוך" את הכאבי ראש שלו?
תם הטקס
איזה רבע של הקאבס!
איזה גרוע קרי!
נתון מעניין: למרות יתרון של 22.! נקודות של הקאבס, גולדן מובילים באסיסטים 14-13
http://www.youtube.com/channel/UCleoG71enzHSG3l7aZtyG5Q/live
מתחיל ונגמר בשליטה של שומפרט בשיער. היום עשה קוקו – הכל נראה אחרת.
בשעה טובה
הנה הוא בא חחחחח
לברון הגיע !! והנה קארי
עידו אפילו אתה וויתרת, הא?
אל תדאג יש לי כל כך הרבה בירות מהסוויפ של דטרויט שאני רגוע
JRRRR
בכל פעם שמארק ג'קסון אומר "hands down, man down", משהו עצום בתוכי מת לתמיד. זהו, הייתי חייב להוציא את זה.
1+
1+
מזל טוב קרי
hold it hold it לא גמור!
משחק נוראי של לברון, 20 נקודות ב50 אחוז מהשדה, מזל שקרי במגרש מזכיר לנו איך נראה כוכב אמיתי.
לפני שסיימתי לשלוח את התגובה 2 שלשות של קרי.
מה שמצחיק שדווקא מרחוק הוא פוגע ומקרוב הוא מחטיא
איך לעזאזל משאירים אותו ככה לבד?
אייר בול של קרייייייי
הקלידו את התגובה כאן…
גולדן סטייט שכחו שבשביל לעשות ריצה צריך גם הגנה.
קליבלנד חייבת למצוא טרייד על לאב, אני לא מאמין שתקבל עליו הרבה אך היא חייבת להחליף אותו.
הקאבס מגיבים היום
גיי אר סוויש
אני אוהב, ואתה ?
קרי בסה"כ רוצה שהסדרה תשתווה ואז הוא יכנס לפעולה, זה יוסיף להילה המיתית שלו לפי השטאנץ האמריקאי
קליבלנד ממשיכים לשחק משחק סוליסטי ומגעיל, פשוט הולך להם. לדעתי הם עדיין משחקים מזעזע.
+1
עגל – הייתה יכול לקנות לי קארי ירקות בלי לראות אותי בכלל דרך MENULOG .
מדהים!!!
וואו זה היה מטורף לחלוטין
אחנו לוקחים את לאב. אתה מטורף מנחם(2) ?
ממש נהנה מקליבלנד היום, נלחמים, מראים ניצוצות, לברון חוזר קצת לעצמו של לפני שנתיים.
המהלך הכי יפה של הגמר עד עכשיו (ההטבעה של לברון)
ה ישמור
קרי חזר לחיים, אבל בלי הגנה ההפרש נשאר אותו דבר
וואו !
סטיב קר עושה בשכל.
אמר לקרי, נפסיד את המשחק, לפחות תרוויח את הכבוד שלך.
20 או 40 הפרש סה אותו דבר מבחינתי, תתחיל לזרוק
וככה תעשה לחבר קבוצתך לשעבר
סדרת גמר משעממת כל כך בינתיים
כל משחק בלו-אאוט.
נו מה יהיה.
קצת מתח.
למרות הערב הגרוע , קרי מוביל את קלעי גולדן סטייט עם 15
פעולות טובות לורזאו לטובת קליבלנד
מה חטאנו שמגיע לנו 3 בלו אווטים בגמר…
רבע נהדר של לברון. לדעתי הוא בינתיים כמעט בממוצע של טריפל דאבל בסדרת הגמר.
זה לא נתפס בעיניי איך לברון בגיל 31 , אחרי מאות משחקים ועשרות אלפי קילומטרים מצליח להגיע עם הראש לטבעת באמצע משחק
יוחזר קווין לאב מיידית .
יפה ההגנה של הלוחמים. פשוט מדהים אם אין להם חרב על הצוואר ההגנה יורדת לרמה של קבוצה רגילה. קליבלנד קלעו ב3 רבעים מה שהם קלעו ב2 בסיום כל אחד מהשני משחקים הראשונים
יניב – זה כדורסל לא סייף.
כמה טוב לברון היום? תגיד משהו.
אגב שמת לב שהוא שוב אמר FOLLOW MY LEAD ?
האמת שהוא מצויין. מה שהכי טוב אצלו זה שהוא לא לברון שמכריח דברים הוא נותן למשחק לזרום ולאחרים לפרוח. מה שמאוד נדיר אצלו
אולי במשחק 4 נקבל משחק צמוד+הארכה +סל ניצחון עם הבאזר
זה עדיין קורה הדברים האלה?
רוצים יותר מעודדות אחרי הזקן והפחים
איזה סל של סמית!!!!
נגמר המשחק
אי אפשר למחוק 25 הפרש ב 9 דקות
לא נורא, 4-1 זאת הייתה ההערכה הריאלית.
נתראה במשחק הבא!
מברוק לקליבלנד על הניצחון, מאד משמעותי
מה שמבאס זה ריבוי המשחקים האלו סביב ה-20-30 הפרש…
שוב אני שואל מה לברון עושה עם לאב משחק הבא? דילמה קשה
ראיתי עכשיו פרסומת של לאב לשוקו ….
וואלה מזל שלא מפרסם חיתולים
מובן לי הרצון של גולדן לחגוג בבית, אבל למה ככה ?
ליואל להתחיל לפעול במעבדה לחזרתו של קווין בן קארן למשפחת לאב
קישור? הקישור יוטוב האחרון נפל
http://www.mapsutim.co.il/tv-israel/5-israel-tv
http://www.navixsport.com/sport.php?id=2026
טוב, היום כל מטאטא יורה, שיהיה להם בהצלחה עם ההירו בול הזה בהמשך הסדרה.
עידו מה שלחת אותי למסעדה בטסמניה שרק אתה מכיר, אין פלא שלא לקחתי
http://www.mapsutim.co.il/tv-israel/5-israel-tv
עובד מערוץ 5 http://www.isramedia.net/5/%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98-5-%D7%A9%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A8-%D7%97%D7%99
אם אני לא טועה הווריורס הפסידו את כל המשחקי 3 בפלייאוף
אתה לא טועה
מה אחוז ההתאבדויות במקצוע הזה של לרוץ מחופש להשד יודע מה עם דגל ענק של "get pumped"?
97.3
אנשים מבקרים הרבה את לאב ורוצים שיחזור. שוכחים את הסדרה מול טורונטו שהיו שני קווין לאב, זה ששיחק בקליבלנד וזה ששיחק בטורנטו.
מי רוצה שהוא יחזור ?
קליי תומפסון והאבא האמביציל
דיברו מסריח על מג'יק חיים של החציל
חשבו שיתנו בראש לשואו טיים
והלילה נראו כמו נו-טיים
הצגה גדולה של הקאבס ולברון
איזה סידרה סרחון
מומי נתן מילה שיגמר בחמש
סילבי שימי הקפה על האש
איזה חמשיר מומי 🙂
מקום ראשון מצעד הפזמונים
חשבתי שעוד יום כמו ההוא של הספארס לא יחזור על עצמו.
הספלאש*
אתם ממש סובלים הא? פתאום אוהבים פה תחרות.
ברור
כל מי שלא אוהד קבוצה מסויימת קם בשביל המתח והאווירה
מתי נקבל משחק ששתי הקבוצות בפנים!
משחק הבא יילך צמוד
?
ההבדל במשחק היה שקליבלנד באו נחושים והחליטו שהם מנצחים ויהיה מה והלוחמים באו במנטליות של יאללה בוא נעביר משחק. משחק הבא לקליבלנד גם ייכנסו הקליעות כי הם משחקים בהית והלוחמים יבואו במנטליות שונה שלנצח את המשחק ולחגוג בבית ולכן יהיה משחק צמוד
קר היה צריך לשמור את הגימיק של שבירת הלוח למשחק הזה.
בן שחור אל תיכנס לי עכשיו לדכאון, הכל בסדר, קרי עוד יחזור לעצמו בגדול
מי בדיכאון ? אני מוכן להתערב על הסדרה הזו עם כל אחד.
עזוב שטויות. ביררת כבר אם אתה שייך לקארל?
היכולת שלך לפרק מוקשים בעדינות דיפלומטית.. סמיילי
שלא תחשוב שלא רואים..
סדרה לא צפויה. מעניין מה יהיה בהמשך
למה לא צפויה עד עכשיו הכל כמתוכנן. אם קליבלנד ינצחו את הרביעי אז תוכל להגיד סדרה לא צפויה
לא צפויה בקטע שאלופה מכהנת מנצחת ב-33 הפרש, רק כדי להפסיד בכמעט 30 במשחק הבא.
למה אף אחד לא מעלה את הספסל?
תודה קליבלנד על קצת נחת ושהיום יש סיגריית ניצחון 🙂
פלוס 18 לקליבלנד בריבאונד , זה הסיפור
קארי נראה כמו אם בי גיי לא כמו אם וי פי
יואל, קח את מה שנתנו לג'פרסון בקאבס ותן לקרי.
מתחיל להמאס הקטע הזה של הבלואאוטים בפלייאוף הזה. למה כל משחק נסגר לפחות שמונה דק לסוף למה??! מביחינתי עד שלא נקבל משחק שמוכרע בבאזר או לפחות כמה שניות לפניו, זאת לא סדרת גמר!!
כבר שכחתי שמו וויליאמס בקאבס. למישהו יש מושג למה הוא לא ברוטציה? בכל זאת שחקן שרק שנה שעברה הביא משחק של 50+ נקודות…
היה פצוע ברוב אפריל ולא חזר לעצמו מאז
כי הוא לא שומר
הגמר כבר שוחק במערב, יאיר, והיה אחלה.
על אף שהוא מאוס, ואן גנדי אמר יפה:
אם לברון יתחיל לקלוע תג'אמפרים, תהיה סדרה.
למה ככ חשוב לשימי לזכור באיזו אוניברסיטה היה כל מי שהוא מכיר? פטיש מוזר ביותר. את התוצאה של המשחק שהוא משדר הוא לא זוכר.
20 משחק של 25 ומעלה בפלייאוף הזה
בושה
עכשיו אני עוד רגוע.אם ביום שישי קליבלנד ישוו ל 2-2 הלחץ יעלה
דרימונד גרין עשה סלפי עם איזה קוזינה !!!!
אחרי 30 הפרש הוא צריך לעמוד מול המראה עם חיתול ולהשוות מי יותר הסריח היום
מה נסגר עם השחקנים של היום ???
1+
לחלוטין מסכים, פשוט מביך…
בגלל זה מג'יק חיים של מומי היה מנצח אותם
ליגה מרגרינה מומי. אנשים מפלסטיק. אין שנאה וכולנו מפסידים.
שלאב ישאר פצוע….
זה למה הווריורס מעלים לי את העצבים, השחצנות נוזלת מהם והאובר ביטחון שלהם מטריף אותי, כל החיוכים והתמונות עם האוהדים מתחילים להימאס
ניתקו לשמפארט את החשמל בבית.משחק קודם הוא בא עם תלתלים פזורים היום עם קוקו.אני רגיל לשמפארט שתוקע את היד בשקע והשיער עומד
הפיינל משעמם יותר כשהקאבס מנצחת בבלוא אאוט מאשר כשהווריירס מנצחת בבלוא אאוט.
בקיצור, למי שרוצה סדרה זאת בודאי תוצאה יותר טובה מנצחון ללוחמים. מדהים תכלס ההבדל בפרשים בין הבית לחוץ בקליעה וגם בשמירה.
הלוחמים בפירוש הפגינו ירידת מתח.
משחק הבא אני מקווה יהיה צמוד, אני אפסיד אותו כי שבת. נתראה במשחק 5!
הסטט' של המשחק:
גולדן סטייט עם 32 ריבאונדים, 8 בהתקפה.
לברון+ג'פרסון ותומפסון עם 32 ריבאונדים, 12 בהתקפה.
הלייקרס של השואו טיים הייתה מפסידה גם לטורנטו של היום.
אנשים צריכים להיכנס קצת ליוטיוב ולפרופורציות.
אוקלהומה של היום הייתה מפסידה לטורונטו, אבל לך תסביר לאנשים שיש מאצ'אפים טובים יותר ופחות לקבוצות
הלכת רחוק מדי..
יש 3 שחקנים פעילים עם משחק של 30 נק', 10 רב', ו- 5 אסיסטים בפיינלס.
דוויין ווייד (פעם אחת), טים דנקן (פעם אחת) ולברון ג'יימס (7 פעמים)
ג'ורדן עשה זאת פעמיים, אלאג'ואן פעמיים, ושאקיל 4 פעמים.
אולג'וואן לא הגיע מספיק פעמים לגמר . . .
הלייקרס והסלטיקס של האייטיז רשמו את הפטנט של להפסיד בתבוסה ולחזור בניצחון ענק.
זה לא אומר כלום על הרמה.
הלייקרס ובוסטון נתנו גנג בנג במשחק 1 מתוך סדרה שהלכה להארכות , סלים על הבזאר ומשחק צמוד
היית מת לכזה דבר עכשיו
זה מבריח את הצופים מהמשחק , סדרה בניחוח של סמיילי לשלשלת
בשנות ה 80 הקשת לא הייתה רלוונטית, מה שמקשה לפתוח פער.
טיעון קלוש
כשמשחקים נגמרים 1-3 הפרש
מה הקשר ?
ממשחקים מסתיימים בהפרש נמוך גם בליגה האירופאית..
מה אתה רוצה להגיד בזה.. שהיורוליג יותר טוב מהפיינל אן בי איי ?…
זה לא משנה את העובדה שגולדן וגם קליבלנד היו טוחנות את השואוטיים, ג'ורדן, סלטיקס וכל השאר..
בליגה הארצית בכדורגל הישראלי, יש מתח עד המחזור האחרון, זה לא אומר שהרמה שם יותר גבוהה מהספרינטים הבלעדיים של ברצלונה בליגה הספרדית.
מה גם שהדבר שבאמת הייתי מת עליו זה סוויפ של גולדן, אבל זה כבר לא יקרה.
אם היה נגמר בניצחון צמוד של גולדן סטייט, והיה הופך ל 3-0, זה היה יותר צמוד מ 2-1 בסדרה עכשיו ?
ברור שלא..
כך או כך עידן, שאמפרט עדיין חלש, שחקן מוגבל לגמרי.
וסמית'? גארד שלא יודע להוריד את הכדור לרצפה, לא יודע מה זה פיק אנד רול
ולמה אצל בלאט שומפרט שיחק יותר טוב? אני חושב שזה תלוי בצורה שבה המאמן משתמש בו.
שלושה משחקים לתוך הסדרה ואין לי מושג מי יהיה mvp במקרה שהווריוורס לוקחים – באופן מצחיק מספיק – קרי עדיין מוביל את הקלעים שלהם יחד עם דריימונד.
סמית לפחות משליש לפעמים. שניהם מוסרים גרועים.
משחק חושך של גולדן סטייט.
אולי משחק הבא נראה dog fight
אני הולך להפתיע אתכם: זו סדרה מאוד מאכזבת.
קליבלנד יכולה לבכות על החמצת ההזדמנות במשחק 1, זה עדיין לא היה משנה את התוצאה הסופית – ג"ס עדיין גדולה עליה בשני מספרים – אבל לפחות היה נותן קצת דרמה בהמשך.
ולא נתפלא אם משחק-שניים של סטף, למשל הבא, והוא יקבל את ה-mvp פיינאלס בכל זאת. למרות שאין כל ספק מי ראוי באמת – האח קליי. ורק על ההירואיקס במשחק 6 באוקלהומה, שתכלס קבע את זהות האלופה. צפיתי שוב – זו הופעת חיים בפרנצ'ייז.
יאללה למשחק 4. שיהיה אקשן.
+1